‘n Persoonlike verhouding met God

Ons lewe in ‘n wêreld waar die gemiddelde persoon 10 000 advertensies per dag sien en ten minste 60 keer per dag onderbreek word as ons met iets besig is. Het jy al ooit die reuse vryheid gevoel wanneer jy in die natuur weg van al die gejaag is?

‘n Persoonlike verhouding met God
Photo by Luca J / Unsplash

Geskryf deur Mark Moes, VGK Pretoria

Ons lewe in ‘n wêreld waar die gemiddelde persoon 10 000 advertensies per dag sien en ten minste 60 keer per dag onderbreek word as ons met iets besig is. Het jy al ooit die reuse vryheid gevoel wanneer jy in die natuur weg van al die gejaag is? Vandag wil ek kyk na hoe die duiwel ons probeer weg hou van ons Vader en hoe ons ons verhouding met Hom kan opbou.

Hoeveel mense ken jy? Hoeveel mense ken jy persoonlik? Heel waarskynlik is die antwoord op die eerste vraag baie hoër as op die tweede. Hoe ken jy God? Ken jy Hom deur jou ouers? Deur die dominee? Hierdie maniere waarop ons God leer ken is nie verkeerd nie, maar ons kan nie hierby bly nie. God soek meer vir sy kinders. Hy wil hê jy moet Hom persoonlik ken. Hy wil met jou praat en Hy wil hê jy moet met Hom praat. Maak jou Bybel oop en sê soos Psalm 25:5: “Lei my in u waarheid en leer my, want U is die God van my heil. U verwag ek die hele dag.” Die hele dag? Nee, ek het ‘n vaste Bybelstudie- en gebedstyd. Ek het struktuur in my lewe. Ons moenie nie so dink nie. God is ‘n jaloerse God. Hy wil hê jy moet met Hom praat. Oor Hom, maar ook met Hom. Selfs oor die klein dinge waaroor jy met jou vriende praat. Volle afhanklikheid het nie perke nie, praat met Hom oor die grootste probleme in jou lewe, maar ook oor die kleinste vreugdes.

Dit is nie verkeerd om saam met ander mense jou geloof uit te leef nie. Inteendeel, dis ook ons plig en roeping. Ons is een liggaam in Christus, maar die liggaam kan nie funksioneer as elke ledemaat verwag dat die ander een vir hom sy taak moet uitleef nie.

Ons kan so gewoond raak aan God se wonders dat ons dit mis kyk. Ek het ‘n vakansie deurgebring in ‘n huis wat minder as honderd meter van ‘n treinspoor af was. Eers het ek in die nagte wakker geword as die trein verby kom. Maar na net 2 maande het ek die trein nie eers meer gehoor nie. Ons moet in ons geloofs- en kerkgemeenskap nie vergeet met watter wonder ons te doen het nie. God het sy Eniggebore Seun vir ons na die aarde gestuur. Is ons nie dikwels te besig met die gejaagdheid van die lewe om hierdie geskenk vir onsself toe te eien nie? In Johannes 15:15 noem Jesus sy dissipels sy vriende, omdat Hy hulle sy Vader se leer geleer het. Net so noem God Abraham sy vriend. Hoekom? Want hy het persoonlik tot hulle gespreek en hulle het God se woorde hulle lewe laat vorm. Abraham verlaat sy familie en sy land en gaan na waar God hom lei. Ons kry elke dag ook persoonlike oproepe van God as ons Hom toelaat om deur sy Woord tot ons te spreek. Laat jy toe dat al die wêreldse afleidings jou verhinder om te verander?

Daar was ‘n vrou wat in ‘n bakkery gewerk het en na die werksdag dikwels gou inkopies gaan doen het. Sy het besef dat wanneer sy in die gange van die winkel loop, mense begin rond kyk en wonder wat so lekker na brood en ander gebak ruik. Dit was sy! Sy het soveel tyd in die nabyheid van vars gebakte brood deurgebring dat sy daarna begin ruik het. So werk dit ook in ons lewe: As jy baie tyd met God spandeer sal jy ‘n “geur” kry van God se goedheid en mense sal “ruik” dat jy anders is. Moenie deur die week ‘n vrot geur opbou in die wêreld en dan stinkend in die kerk inloop en daarna net weer met jou vrot reuk verder gaan nie. God roep jou! Hy het ‘n hoër doel vir jou en Hy sal eendag vir jou wit, rein klere gee. Openbaring 3:5: “Wie oorwin, sal beklee word met wit klere, en Ek sal sy naam nooit uitwis uit die boek van die lewe nie, en Ek sal sy naam bely voor my Vader en voor sy engele.” Dit sal volkome na Sy goedheid, genade, regverdigheid en liefde “ruik”.

Wanneer die duiwel, jou eie sondige natuur en die wêreld in jou oor kom skree, druk jou ore toe en luister na die HERE. Word stil voor God. Job 37:4-5 sê: “Daarna brul sy stem, Hy donder met sy stem vol majesteit en hou die bliksems nie terug as sy stem gehoor word nie. God donder wonderbaar met sy stem; Hy doen groot dinge wat vir ons onbegryplik is.” Moenie hierdie groot God wegskuif na ‘n plekkie op jou rak of na die preekstoel in die kerk nie. Soek na ‘n lewende band met Hom. Dan kan ons sonder skynheiligheid sê: “Die weg van God is volmaak; die Woord van die HERE is gelouter; Hy is 'n skild vir almal wat by Hom skuil. Want wie is God buiten die HERE, en wie 'n rots buiten onse God? Die God wat my sterk toevlug is, en Hy het vir my 'n weg volkome uitgesoek. Hy maak my voete soos dié van herte en laat my staan op my hoogtes.” 2 Samuel 22:31-33

Olielamp links: Instagram | Facebook | Skryf vir ons! | Meer oor die Olielamp